O lume fără anunțuri de mică publicitate

O lume fără anunțuri publicitare ar fi mai haotică, dezorganizată, depășită de situații și de necesități. Oamenii ar comunica mai mult dar nu și mai eficient. Orice ofertă sau cerere formulată verbal ar putea transmite toate caracteristicile și prețurile serviciilor ori produselor oferite dar cel mai probabil asta nu se va întâmpla în timp util.

Mai exact, ai putea afla cu precizie la ce preț cine și ce vinde dar vei fi întârziat cu mult cu cererea către vânzător. Produsul va fi fost vândut de mult. Vei căuta un alt vânzător care oferă ce îți dorești tu și îl vei rata și pe acela.

sursa foto: anuntul.ro

Așa ar începe vânătoarea celor care vând și a celor care cumpără în lipsa unui ziar de mică și mare publicitate ori a publicației în varianta online care să ne ofere toate informațiile de care au nevoie. Domeniile de interes au rămas parcă aceleași de-a lungul anilor : imobiliare, auto, locuri de muncă, servicii, matrimoniale etc, doar formatul în care sunt redate și transmise publicului diferă.

Nu îmi pot imagina vânzările, din domeniul imobiliar de exemplu, în absența unei publicații prin care să ai acces rapid și într-un mod variat și foarte bine organizat la toată gama produse de interes. Ar fi un haos total în viața oricărui cuple ce intenționează să facă o asemenea achiziție.

Să îți dorești o casă într-un oraș învecinat cu al tău și să nu ai timpul ori resursele necesare prospectării pieței. Să îți fi pierdut pisica și să nu ai posibilitatea să transmiți informația cât mai multor persoane în timp real.

Într-o lume ce nu ar cunoaște conceptul de „anunț publicitar” vânzătorii și-ar lansa oferta și cumpărătorii interesul la fel cum ai lansa o sticlă, cu mesajul tău, într-un ocean necunoscut și furios. Odata ce oceanul a înghițit sticla, nu vei ști niciodată unde va ajunge mesajul tău ori dacă va ajunge undeva și dacă nu se va sparge sticla cu mesajul prețios de niște stânci răzlețe.

O promovare a cererii și ofertei fără anunțuri de mică și mare publicitate ar fi lipsite de cele mai importante caracteristici ale acestora și nu ar ajunge la clientul final în timp util ori informația nu ar mai fi de actualitate.

Importanța unei publicații tipărite ori în format online nu se reduce doar la anunțuri de publicitate, ea cuprinde și sectorul de informare a cititorilor fideli, indiferent de gradul și sfera lor de interes. Fie că interesul ține de domeniul financiar, economic ori monden, foarte important este ca sursa să fie de încredere.

Creșterea puterii și a voinței de cumpărare a consumatorului fac ca tranzacțiile în absența anunțurilor de publicitate să fie în mod cu totul excepțional duse la bun sfârșit. Pentru consumator reclama publicitară îl menține informat în legătură cu tot ceea ce ține de produsul ori serviciile dorite. Nicio altă metodă externă nu i-ar aduce cu aceeași rapiditate soluții și variante pentru cererile și standardele sale din ce în ce mai variate și sofisticate.

Iar dacă îți dorești pe lângă informații de interes național și informații ce țin de spațiul tău apropiat, doar o publicație locală (tipărită sau online) te-ar informa și ți-ar menține interesul la cote maxime prin aparițiile sale ce vor cuprinde noutăți din domeniile tale de interes.

Într-un articol de publicitate se reflectă munca unor specialiști ce vor face cunoscute unei mase mari de potențiali clienți calitatea produselor ori serviciilor prezentate, a pieței produselor și care se vor familiariza și cu motivația clientului, ceea ce va face ca un simplu articol să cuprindă informații dificil de obținut de către consumator.

O lume fără anunțuri de mică publicitate ar fi o lume aparent statică, o lume în care aproape nimic nu ar prezenta un real interes pentru simplul fapt că știrile, informațiile, anunțurile de orice fel la momentul aflării lor vor fi deja de domeniul trecutului.

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2019.

Reclame

Un gând despre &8222;O lume fără anunțuri de mică publicitate&8221;

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s